23948sdkhjf

Dansk sportsbrand: - Liveshopping er kommet for at blive

Et nyt ben at stå på. 

Det er, hvad dansk detailhandel har fået i de seneste år med tilførslen af liveshopping. Det gælder også det danske sportsbrand Eyda, der har fået øget omsætningen og skabt større kundekontakt, skriver Branchebladet Tøj

- Liveshopping er kommet for at blive. Modsat Asien, hvor det i en årrække har været en kæmpe milliardindustri, ser jeg det kun som begyndelsen i Europa. De kommende år vil vi fokusere på udvidelse af liveshopping til nye markeder og en dybere analyse af data for at skabe endnu mere målrettede og engagerende liveshopping-events, siger Eyda-marketingchef Thomas Barker til mediet. 

Han oplyser, at Eyda på virksomhedens mest succesrige liveshoppingdage har set stigninger i omsætningen på op mod 250 procent. 

Thomas Barker understreger dog, at det skal ses som et samlet udtryk for de salgskanaler, som Eyda er repræsenteret på - og ikke kun via liveshopping. 

Eyda ApS
Regnskabsår 2022 2021 2020
Valuta mio. DKK mio. DKK mio. DKK
Nettoomsætning - - -
Bruttofortjeneste 15,3 14,4 12,2
Resultat af primær drift 5,7 7,4 9,3
Resultat før skat 5,6 7,2 9,2
Årets resultat 4,3 5,6 7,2
Balancestatus 21,2 20,1 16,1
Egenkapital 14,3 11,7 8,2
Antal ansatte 18 13 7
Kilde: CVR

Se nøgletal for:
Læs mere om: detailhandel
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.696